At finde ind til kernen af din virksomhed handler om at forstå, hvorfor du eksisterer, og hvad der gør dig unik. Dit formål, dine værdier og den værdi, du skaber for kunder og verden, er drivkraften bag alt, hvad du gør.
Med beCORE modellen arbejder vi trin for trin gennem en 13-trins metode, der forener 👁 indsigt, ❤️ empati og 🙏 generøsitet for at skabe en forretning og kommunikation, der rører, rammer og skaber resultater.
beCORE modellen fungerer som en værdibaseret og energibåret forretningsstrategimodel med kommunikation som omdrejningspunkt. Den giver et klart overblik over de nødvendige indsatser for at opbygge et autentisk og stærkt brand.
Vi starter indefra med dit, og din virksomheds, mentale fundament – at omskrive begrænsende overbevisninger og styrke den energi, der udsendes. Herfra arbejder vi med:
Formål, værdier og livsvaluta
Energi og vision
Målgruppen og markedets tendenser
Dine produkter og det, der gør dig unik
Kernefortællingen, trafikskabere og contentplan
Når alle trin er gennemarbejdet, samler vi det hele i ét manifest – din virksomheds klare kompas, der guider både små og store beslutninger.
Med beCORE modellen får du ikke bare en autentisk og strategisk retning, men også en metode til at skabe markedsføring, der mærkes – både i hjertet og på bundlinjen.
Vil du vide mere?
Strategi handler om mere end mål og planer – det handler om at finde ind til din virksomheds kerne og skabe en retning, der føles autentisk og skaber mærkbare resultater.
Med beCORE modellen arbejder jeg med indsigt, autenticitet og energi for at skabe strategier, der både styrker din synlighed og bygger dybere relationer til dine kunder.
Læs mere om, hvorfor og hvordan din næste strategi kan gøre en forskel.
Trænger din markedsføring og forretning til et skub – eller ny energi, der rammer med 200 km/t fra højre?
Nogle gange handler det kun om friske øjne eller et ekstra perspektiv.
Få konkrete input og ærlig sparring. Sammen finder vi de lavthængende frugter, der skaber resultater – hurtigt og effektivt.
Læs mere om, hvordan et servicetjek, sparring eller kundeindsigt kan give dig ny energi.
Louise Eeg-Schmidt , CEO, Aveny
Hop med på mail-listen og få nye indsigter om mærkbar marketing. Det bliver kort og godt.
No spam. Only love ❤️ Du kan altid afmelde dig igen.