Det har jeg. Og den fejl skal du ikke begå.
I dag ved jeg, hvad det handlede om: Jeg blev ikke betalt i min livsvaluta.
Din livsvaluta er det, du i virkeligheden har brug for at blive "betalt" i, hvis du skal trives og skabe en forretning, der føles rigtig.
Når du kender din livsvaluta, sker der noget:
Du ved, hvad du skal sige ja til.
Du tør sige nej – uden at forklare dig.
Du begynder at bygge en forretning, der føles som din.
Den giver dig ikke bare smør på brødet – men gør dig milliardær på energi og integritet.
Straks efter du trykker “Ja tak, det er lige mig”, får du:
✅ En kort guidet audio – så du mærker, hvad der tænder ilden i dig (og hvad der dræner dig)
✅ En refleksionsøvelse – der hjælper dig med at sætte ord på din livsvaluta
✅ En AI-prompt – så du kan formulere din livsvaluta mantra i en håndevending
✅ En bonus-tjekliste – så du altid kan tjekke om du er tro mod dig selv
Pris kr. 0,-
Det eneste du betaler med, er din mail og 30 minutter af din tid.
Til gengæld får du noget, der kan ændre hele måden, du træffer dine beslutninger på – og måske hele måden, du driver forretning på. For uden en klar livsvaluta risikerer du at bygge en forretning, der ser skarp ud udefra … men føles forkert indeni.
Er du klar?
Udover at finde din livsvaluta, kan du også glæde dig over at få en mail i ny og næ med indsigter og nye vinkler på, hvordan du kan skabe mærkbar marketing. Det bliver kort, godt – ingen spam, only love ❤️
No spam. Only love ❤️ Du kan altid afmelde dig igen.
Jeg er brandstrateg og har de seneste 15 år hjulpet ambitiøse virksomheder med at blive autentiske, stærke og mærkbare brands.
Jeg tror på, at alt er energi, og det, vi ser, er det, der sker.
Jeg har arbejdet med flere hundrede virksomheder, udviklet tonsvis af strategier, kortlagt kunderejser, undervist i salg og kogt mine mere end 30 års samlede erfaringer med salg, marketing, kommunikation, personlig- og forretningsudvikling ned til en maggiterning af strategisk viden: beCORE-modellen – en værdibaseret og energibåret forretningsstrategimodel, der finder ind til virksomhedens kerne og omsætter den til kommunikation og marketing, der kan mærkes.
Én af de 15 indsatser i modellen handler om det, du skal til at dykke ned i nu:
👉 Din livsvaluta.
For når du kender din livsvaluta, bliver det nemmere at sige nej. Lettere at sige ja.
Og langt sjovere at drive forretning.
Så hvad venter du på?
Du får vejen vist i 4 enkle trin. Du kan klare det på 30 minutter. Og det kan blive den mest værdifulde investering, du har gjort i din forretning i lang tid.
Er du klar?