I en verden, hvor de kommercielle algoritmer styrer spillet, AI buldrer frem, og dine (potentielle) kunder er overvældet af information og præget af en I Want What I Want When I Want It-adfærd, er det vigtigere end nogensinde, at du tør være autentisk, skille dig ud og blive mærkbar i din markedsføring.
Det er svært. Men jeg ved præcis, hvilken ingrediens der skal til: Mig, Rikke Kristine.
En maggiterning af strategisk viden, kogt ned fra 30 års praktisk erfaring og arbejdet med flere hundrede virksomheders marketing.
Strategi handler om mere end mål og planer – det handler om at finde ind til din virksomheds kerne og skabe en retning, der føles autentisk og skaber mærkbare resultater.
Med beCORE modellen arbejder jeg med indsigt, autenticitet og energi for at skabe strategier, der både styrker din synlighed og bygger dybere relationer til dine kunder.
Læs mere om, hvorfor og hvordan din næste strategi kan gøre en forskel.
Trænger din markedsføring og forretning til et skub – eller ny energi, der rammer med 200 km/t fra højre?
Nogle gange handler det kun om friske øjne eller et ekstra perspektiv.
Få konkrete input og ærlig sparring. Sammen finder vi de lavthængende frugter, der skaber resultater – hurtigt og effektivt.
Læs mere om, hvordan et servicetjek, sparring eller kundeindsigt kan give dig ny energi.
Det er hverken en floskel eller salgsgas.
De sidste 15 år har jeg hjulpet over 200 virksomheder – fra solo-selvstændige til internationale organisationer – med at finde ind til kernen af deres forretning og skabe strategier, der gør dem til autentiske, stærke og mærkbare brands. Og vigtigst: at leve det ud i hverdagen.
Det er jeg virkelig stolt af.
Dertil kommer 15 års praktisk erfaring med salg og marketing.
Jeg har været i gamet, før Google og sociale medier eksisterede. Fra avisbranchen til bloggerbølgen, hvor jeg var en af de første (og største) marketingbloggere, til at være med på holdet bag landets første online-magasin.
Og så har jeg udviklet min egen metode: beCORE modellen. En 13-trins proces, der hjælper dig med at finde ind til dit formål, dine værdier og din livsvaluta – det, der gør din virksomhed unik og skaber værdi for både kunder og verden.
Der flyder marketing i mine årer.
Derfor kan jeg med hånden på hjertet sige: Tiden er inde til at gøre noget andet end det, du plejer.
Den traditionelle marketing – baseret på frygt, profit og kortsigtede, algoritmestyrede mål – virker ikke længere.
Det er tid til at skabe markedsføring, der føles autentisk, bygger på indsigt, empati og generøsitet og mærkes af både dig selv og dine kunder.
Nysgerrig på mere?
Hop med på mail-listen og få nye indsigter om mærkbar marketing. Det bliver kort og godt.
No spam. Only love ❤️ Du kan altid afmelde dig igen.