Vi arbejder for resultaterne – sammen.

 

Vi vil ikke ses som en leverandør. Vi vil ses som en samarbejdspartner. Vi tror på vi i et godt samarbejde kan skabe unikke resultater.

For BonBon-Land har vi blandt andet øget salget af Pink Plus sæsonkort med 706%, ved hjælp af adfærdsdesign og simpel optimering af kunderejsen.

En event strategi udviklet med fokus på den optimale kunderejse – og brugen af nudging. Sikrede Schneider Electric ESS et resultat langt over det forventede, på CFO messen 600 minuts. 60% valgte et opfølgende møde, der resulterede i en pipeline på + 5 millioner kr. 

Gouda rejseforsikring ønskede at give deres brugere en bedre brugeroplevelse. Vi skabte en ny webshop med fokus optimering af booking flow og mersalg. Resultatet: 12,7% stigning i salget.

Det er et lille udpluk af resultaterne. Kontakt os endelig for cases.

 

Få sandheden fra vores kunder:

I 2012 implementerede Castus, i samarbejde med beCORE, en digital strategi der, specielt med henblik på de sociale medier, skulle øge frekvensen hos de eksisterende forbrugere, positionere Castus som delen af den sunde madpakke og det sunde mellemmåltid, samt skabe engagement fra, og relation med, kernemålgruppen.

Sidenhen er der kommet mange nye digitale tiltag i vores online marketing strategi, og beCORE har været en fast samarbejdspartner igennem hele processen.

Teamet har altid været leveringsdygtig i alt fra sparringsfasen til implementerings- og ekseveringsdelen, og det er en samarbejdspartner vi alle dage har haft tillid til kan løfte ansvaret. De investerer mange ressourcer i at være på forkant med den digitale udvikling, ligesom kvaliteten af ideer der præsenteres aldrig er blevet kompromitteret.

Det er en samarbejdspartner der sætter sig helt ind i de brands og projekter der arbejdes med, hvilket skaber stabilitet i samarbejdet og gennemarbejdede ideer.

Teamet er altid til rådighed, og sammenholdt med deres passion, dedikation og engagement i deres kunder, skaber det i sidste ende mere end en samarbejdspartner.

Resultatmæssigt har vi skabt øget salg igennem årene, ligesom vi kontinuerligt har nået de online KPI´er der har skabt rammerne for vores samarbejde.

Stefan Darnett Loges

Digital Manager, Castus - en del af The Whole Company

Sæsonkort er en vigtig produktgruppe for BonBon-Land, da det er via denne kanal at vi især henter vores mange lokale gæster.

Vi indgik derfor et samarbejde omkring et nudging projekt der havde til formål at hæve salget af sæsonkort. Opgaven gik på at – via adfærdsdesign – at hjælpe os med at optimere de mange kontaktpunkter vi har til vores gæster – både online på vores hjemmeside og købsmodul samt i parken via en lang række POS.

Rikke gik analytisk til værks – både ved hjælpe af en masse statistik og data, vi gav dem samt ved at besøge forlystelsesparken og iagttage hvordan vi anvender POS, samt tale med vores ansatte og gæster. Det kom der en spændende rapport ud af som Rikke gennemgik med os. Rapporten indeholdt ikke mindre en 30 små og store forslag til, hvordan vi kan optimere vores kommunikation omkring sæsonkort overfor vores gæster.

Vi har tidligere arbejdet sammen med beCORE omkring social media strategier, digitale checks, udarbejdelse af personaer etc – og for disse såvel som for nudging projektet er det min oplevelse af de bare leverer varen – hver gang.

Til forskel fra mange andre er de meget kommercielt tænkende – så alle forslag og ideer har altid udgangspunkt i, hvordan vi skaber et større salg, får flere leads etc.

De er super hurtige til at sætte sig ind  i kundens situation og problemstilling, og har altid leveret målbare resultater. De får fem stjerner herfra 😉

Mette Rasmussen

Salg og marketingchef , BonBon-Land

Rikke har gennemarbejdet Kodas kunderejser og sammen med marketing udarbejdet detaljerede handlingsplaner. Vi har fået klare og præcise handlingsplaner og fundet masser af “lavthængende frugter”.

Rikke er en super engageret og dygtig sparringspartner. Rikke er loyal og hjælpsom, og jeg kan på det varmeste anbefale Rikke som kreativ sparringspartner.

Camilla Kjær Breilev

Markedschef, Koda

Efter tidligere erfaring og rigtig godt samarbejde med Rikke og Katrine, valgte vi at  beCORE skulle hjælpe os videre på vores digitale rejse med Finax nye DNA.

beCORE er rigtig effektive og hurtige til at sætte sig i kundernes sted og behov. Det har for os haft stor betydning, at vi med en kort deadline har kunne overdrage hele Facebook community management for Finax – Når du elsker at bage, til beCORE. Forinden udviklede/opdaterede beCORE vores strategi, udviklede personas og lavede effektive contentplaner.

beCORE har allerede skabt flotte resultater. Vi kan tydeligt se en øget trafik til vores nye univers finax.dk, en højere klikrate og øget rækkevidde på content.

Jeg/vi kan klart anbefale beCORE, de er ikke bare dygtige, men også utrolig sjove og søde at arbejde sammen med, og de er der altid hvis man har brug for lidt sparring.

Lisbeth Wassmann

Marketing Innovation Manager Retail, Valsemøllen/Finax

Vil du have flere referencer?

Eller er du klar på en uforpligtende kop kaffe? Giv bare lyd.
Kontakt os

beCORE ApS  –  Æblelunden 1, 4600 Køge  –  tlf: 22738767  – Mail: kontakt@becore.dk – CVR: 37607037